Πέμπτη 29 Μαΐου 2025

Εδώ καράβια χάνονται...


 "Τεράστιο" το θέμα γιατί δεν θα περάσει από το Σέλι (δεν ξέρουμε αν η τελετή γινόταν στο...Ασούρμπασι) η ολυμπιακή λαμπαδηδοδρομία των  επόμενων χειμερινών αγώνων. Και αν το να "κατηγορείς" έναν βουλευτή, όπως τον Βασίλη Κοτίδη, ότι σου "έκλεψε" την πρόταση, υπάρχει και ο αντίλογος γιατί δεν την έστειλες σε έναν δικό σας βουλευτή να την φέρει στο κοινοβούλιο; Στα τόσα προβλήματα των πολιτών στον τόπο μας, το να ασχολούμαστε με "λαμπάδες" το θεωρώ ότι έγκειται στην λογική του "εδώ καράβια χάνονται". Για να μην το βαρύνουμε στο "εδώ ο κόσμος καίγεται"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...