Τετάρτη 16 Απριλίου 2025

Ανοιχτή η Εγνατία Οδός στον Πολύμυλο


Ανοιχτή είναι η Εγνατία Οδός, στα διόδια του Πολυμύλου, όπου χθες Μεγάλη Τρίτη 15η Απριλίου, σημειώθηκε δυστύχημα με δυο νεκρούς, όταν ουκρανική νταλίκα, έπεσε με σφοδρότητα σε προπορευόμενο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να τυλιχθούν στις φλόγες τα δυο οχήματα καθώς και ένα τρίτο όχημα. Από τις 1,30 τα ξημερώματα της Μεγάλης Τετάρτης ο δρόμος παραδόθηκε στην κυκλοφορία, με τα διόδια να επαναλειτουργούν σε μια λωρίδα προς και από Βέροια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...