Σάββατο 26 Απριλίου 2025

Έφυγε στα 51 του ο γιατρός,πρώην πρόεδρος του ΙΣΗ, Βασίλης Διαμαντόπουλος

 


Στα 51 του, μόλις ,χρόνια έφυγε από την ζωή ένας εξαιρετικός γιατρός και άνθρωπος, ο Βασίλης Διαμαντόπουλος. Ο Βασίλης υπήρξε πρόεδρος στον Ιατρικό Σύλλογο Ημαθίας. Η εξόδιος ακολουθία του θα τελεστεί αύριο Κυριακή 27η Απριλίου, στις 2 το μεσημέρι από τον Ι.Ν Αγίας Παρασκευής Μελίκης. Καλό του παράδεισο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...