Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025

Ο Απόστολος Βεσυρόπουλος γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ

 


Ευχάριστα νέα για τον βουλευτή Ημαθίας, Απόστολο Βεσυρόπουλο ( εν μέσω βέβαια μιας

θεομηνίας που χτύπησε την γεωργική παραγωγή της Ημαθίας). Ο "ψηλός", θα αναλάβει καθήκοντα γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ. μετά την υφυπουργοποίηση του νυν γράμματα Σταύρου Καλαφάτη.Μια θέση που τα τον ίδιο, αλλά και την Ημαθία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...