Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025

Βέροια- Θεσσαλονίκη στο 4 λεωφορείο


Μέσα της δεκαετίας του 1970. Ο Στάθης Παπαχρυσοστομίδης ξύπνησε αναμνήσεις από τα δρομολόγια των υπεραστικών ΚΤΕΛ της Ημαθίας. Το berliet της γραμμής Θεσσαλονίκης-Βέροιας. Τότε τα δρομολόγια γινόταν από την παλιά εθνική οδό, μέσω Χαλκηδόνας, αφού η Εγνατία Οδός δεν υπήρχε. Εποχές, με γεμάτα τα λεωφορεία φυσικά, αφού τότε τα ΚΤΕΛ ήταν από τα βασικά μέσα  μετακίνησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...