Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024

Συγχαρητήρια από τον αντιπεριφερειάρχη σε όλους όσοι συνέβαλαν στην αντιμετώπιση της πρόσφατης κακοκαιρίας

 


Θα ήθελα να δώσω τα συγχαρητήρια μου στο Τμήμα Πολιτικής Προστασίας της περιφερειακής μας ενότητας, για τον άρτιο και αποτελεσματικό

συντονισμό των φορέων της δύναμης της. Η Αστυνομική Διεύθυνση Ημαθίας, η Διεύθυνση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών και οι τρεις Δήμοι, συνέβαλαν τα μέγιστα στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που προέκυψαν. Το ίδιο και οι Τεχνικές μας Υπηρεσίες που έδωσαν την μάχη για την αποφυγή πλημμυρικών φαινομένων και για τον  αποχιονισμό των ορεινών μας περιοχών».


σ.σ η φωτογραφία είναι του Στέλιου Πεχλιβανίδη από τον ποταμό Κρασοπούλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εθελοντική Αιμοδοσία στα ΚΑΠΗ του Δήμου Αλεξάνδρειας την Τετάρτη 1 Ιουλίου 2026

Ο Δήμος Αλεξάνδρειας, μέσω του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας διοργανώνει  Εθελοντική Αιμοδοσία  την   Τετάρτη 1 Ιο...