Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024

Πληρώνονται ή όχι την αντιμισθία τους οι αντιδήμαρχοι που βγάζουν καθημερινώς δελτία τύπου για τα αυτονόητα;


 Βομβαρδισμός δελτίων τύπου για το "έργο" που παράγουν ορισμένοι αντιδήμαρχοι. Το ερώτημα είναι ένα. Πληρώνονται ή όχι την αντιμισθία τους για να δουλεύουν και όχι να βγάζουν φωτογραφίες; (σ.σ προφανώς δεν ευθύνονται οι τα γραφεία τύπου για αυτά).  Μήπως να αρχίσουν να ασχολούνται με...¨λιγότερα συνθήματα και πιο πολλή δουλειά" όπως τραγούδησε η Χαρούλα Αλεξίου στο "σου στέλνω χαιρετίσματα";

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...