Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024

Πληρώνονται ή όχι την αντιμισθία τους οι αντιδήμαρχοι που βγάζουν καθημερινώς δελτία τύπου για τα αυτονόητα;


 Βομβαρδισμός δελτίων τύπου για το "έργο" που παράγουν ορισμένοι αντιδήμαρχοι. Το ερώτημα είναι ένα. Πληρώνονται ή όχι την αντιμισθία τους για να δουλεύουν και όχι να βγάζουν φωτογραφίες; (σ.σ προφανώς δεν ευθύνονται οι τα γραφεία τύπου για αυτά).  Μήπως να αρχίσουν να ασχολούνται με...¨λιγότερα συνθήματα και πιο πολλή δουλειά" όπως τραγούδησε η Χαρούλα Αλεξίου στο "σου στέλνω χαιρετίσματα";

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...