Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

Εν...αποστρατεία ο πρόεδρος!

 


Την ερχόμενη Κυριακή θα γίνουν οι εκλογές για την ανάδειξη νέου συμβουλίου στην Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ). Ένας άνθρωπος με μεγάλη συμβολή στην πορεία της Συνομοσπονδίας, ο Γιώργος Καρανίκας, μετά από 6 χρόνια προεδρίας και άλλα τόσα ως γενικός γραμματέας..."αποστρατεύεται" (εθελουσίως) πλέον, παραδίδοντας την σκυτάλη. Ο Γιώργος, όπως τον γνώρισα, τόσο ως πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Νάουσας και γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας Εμπόρων Κ-Δ Μακεδονίας, προσέφερε τα πάντα στον τόπο του. Ειδικά στην Βέροια, που έγινε έδρα της Ομοσπονδίας η ΕΣΕΕ αγόρασε ιδιόκτητα γραφεία. Ελπίζω ότι σύντομα θα τα ξαναπούμε στον τόπο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...