Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024

Νοσοκομείο Νάουσας: Ήταν πολλοί

 


Πολλοί οι Ναουσαίοι με πρώτο φυσικά το ΠΑΜΕ-ΚΚΕ που συμμετείχαν στην κινητοποίηση ενάντια στην μεταφορά του Νοσοκομείου Νάουσας από την Α Ζώνη Κινήτρων στην Β'. Η φωτογραφία της αγαπητής Ρένας Κύρκα που σημειώνει:Το νοσοκομείο της Νάουσας- δωρεά στον τόπο τους ευεργετών σε χρόνους περασμένους, τότε ακόμα που άλλες πόλεις μεγαλύτερες ολόγυρα, δεν είχαν- πρέπει να παραμένει ανέγγιχτο από πολιτικές συρρίκνωσης και υποβιβασμού του.

Ευτυχώς που μια σπίθα αγωνιστικότητας παραμένει ακόμα στην ψυχή των κατοίκων της πόλης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...