Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2024

Με το δεξί η Νάουσα στο πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος της Α1 της ΕΠΣΗ

 


Με το δεξί μπήκε η Νάουσα στο πρωτάθλημα της Α1 της ΕΠΣ της Ημαθίας , νικώντας τον Μέγα Αλέξανδρο Τρικάλων με δύο τέρματα του

Μελικιώτη. Από τον διακριθέντες στον αγώνα ο Φασίδης. Στη Νάουσα ακυρώθηκαν αλλά τέρματα. Τον αγώνα παρακολούθησαν 300 περίπου φίλαθλοι της ομάδας, ενώ στα επίσημα βρέθηκε και ο δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης λ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πρόγραμμα του Μητροπολίτη μας κ. Παντελεήμονος

  Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων: Την Τρίτη 23 Ιουνίου στις 7:00 μ.μ. θα χοροστατήσει στον Εσπερ...