Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024

Αναστήλωση του κτιρίου Ματθαίου στη Νάουσα με 3,1 εκ.ευρώ από το υπουργείο

 


Την αναστήλωση του εμβληματικού κτιρίου Ματθαίου, με 3,1 εκ. ευρώ ανακοίνωσε ο δήμαρχος στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας. Το πίσω μέρος του κτιρίου που εφάπτεται με την Αραπίτσα θα γίνει χώρος αναψυχής για τους επισκέπτες, ενώ θα αναβαθμιστεί και η παραποτάμια διαδρομή που έχει να αναβαθμιστεί από την εποχή Βλάχου. Μακάρι να γίνει μια νέα βόλτα στην περιοχή, με τον καθαρισμό των αγριοδεντρων και την ανάδειξη της κοίτης 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...