Δευτέρα 29 Ιουλίου 2024

"Θάβουν" δυο εκατομμύρια ευρώ!


 Εκ νέου το παράπονο του Κώστα Βοργιαζίδη, στον υπουργό  για το παρακρατούμενο ποσό από το τέλος ταφής απορριμμάτων που επιβλήθηκε στους δήμους, καθώς και τον ενεργειακό κίνδυνο από τις αυξήσεις των τιμών από τους παρόχους. Ο δήμαρχος υπολόγισε το ποσό που θα "θαφτεί" από τον δήμο και τον..."ανασκάψει"  το κράτος στα δυο εκατομμύρια ευρώ για τον δήμο Βέροιας. Και σαν μην έφτανε αυτό ακολουθεί και η αύξηση του ενεργειακού κόστους από τους παρόχους, που σίγουρα θα "τσουρουφλίσει" τους δήμους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...