Τετάρτη 31 Ιουλίου 2024

ΣΤΟΠ τα αυτοκίνητα στα δεξιά της πλατείας του Σελίου


 Με απόφαση της κοινότητας Σελίου και της Τροχαίας Βέροιας, πεζοδρομείται ο δρόμος δεξιά της πλατείας της κοινότητας, μέχρι τον φούρνο Κόγια. Η πεζοδρόμηση θα εφαρμόζεται σε καθημερινή βάση και θα διαρκέσει μέχρι της 18 Αυγούστου. Για την πεζοδρόμηση που θα απαλλάξει το Σέλι από τις "ορδές" δίτροχων και τετράτροχων είναι μια σημαντική πρωτοβουλία της κοινότητας που θα μπορούσε να τεθεί σε μόνιμη βάση για τις μέρες του καλοκαιριού, αλλά και του χειμώνα, αφού και υπάρχει άσκοπη κυκλοφορία στον συγκεκριμένο δρόμο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...