Σάββατο 27 Απριλίου 2024

Το έθιμο «Λαζαρίνες» από το Λύκειο Ελληνίδων Νάουσας

 


Το πασχαλινό έθιμο «Λαζαρίνες» παρουσιάστηκε  από το Λύκειο Ελληνίδων Νάουσας το πρωί του Σαββάτου, στο Δημαρχείο.


Μικροί χορευτές του Συλλόγου μαζί με την πρόεδρο κα Θεοπίστη Κεφαλά και τον χοροδιδάσκαλο κ. Άκη Τσιάρκα, επισκέφθηκαν τον Δήμαρχο του Δήμου Ηρωικής Πόλης Νάουσας κ. Νίκο Κουτσογιάννη, παρουσία και της Αντιδημάρχου Πολιτισμού  κας Βίκυς Δανιηλίδου, παρουσίασαν τις «Λαζαρίνες», τραγούδησαν και μοίρασαν άσπρα αυγά.


 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...