Παρασκευή 5 Απριλίου 2024

Ο Άρης Λαζαρίδης για τον δημοτικό ..."νεοπτωχισμό"


 "Αν φτάσουμε ο δήμος να κατηγορείται για "νεοπτωχισμό" τότε θα πρέπει να κατηγορούμε τις δημοτικές αρχές και για την εθνική άμυνα. Η δημοτική αρχή Βέροιας ασχολείται με σοβαρά θέματα που έχουν να κάνουν με τα έργα στα όρια του" απάντησε ο Άρης Λαζαρίδης στον Κώστα Παλουκίδη, Ακόμη είπε ότι καλώς έγινε χώρος στάθμευσης στην περιοχή της γέφυρας Κούσιου, ώστε να εξυπηρετούνται οι πολίτες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...