Τρίτη 16 Απριλίου 2024

Κι εγώ αγαπώ τη Νάουσα. Της Λίνας Βαταντζή

 


Κι εγώ αγαπώ την πόλη μου! Ωστόσο, δεν το διαδηλώνω με ογκώδεις κατασκευές, καρδιές, αγγλικές αντωνυμίες και λατινικό αλφάβητο. Ήταν ενδιαφέρουσα για αποκριάτικη παρουσίαση, αλλά δεν είναι πλέον αστείο. 

Θα μου πείτε ότι σε πάμπολλες πόλεις της χώρας μας, αλλά και του εξωτερικού υπάρχουν παρόμοιες κατασκευές. Συμφωνώ ότι είναι μόδα. Αποτελεί, όμως, διαφήμιση για την δική μας πόλη; 

Ωραίες οι φωτογραφίες δίπλα στο  "εγώ ❤️ Νάουσα" - συγχωρήστε την μετάφραση, μολονότι έχω διδάξει σαράντα χρόνια την αγγλική γλώσσα, δεν θέλω να αντικαταστήσει την γλώσσα μου, την ελληνική.

Αλλά, από την πύλη του πάρκου, η φράση με την εκδήλωση της αγάπης μας, φαίνεται ότι δεσπόζει στο πλακόστρωτο και περιορίζει την άπλετη θέα στον κάμπο. 

Αυτό που θεωρώ χειρότερο είναι ότι μια κατασκευή του συρμού, απλώνεται δίπλα στην γλυπτική  σύνθεση με μάρμαρο Βερμίου που στήθηκε για να αποδώσουμε τιμή στην ιστορία της πόλης, τους ήρωες και τους μάρτυρες. Εκεί δίπλα στον ιερό τόπο!!!

Και αναρωτιέμαι για πολλά σχετικά με αυτό το θέμα, ακόμη.

15/4/2024



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου