Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

Ώρα...ΠΑΣΟΚ για τον Βασίλη!


 Στις 12,30 ξεκίνησε η συνέντευξη τύπου του δημάρχου, με το κάθισμα εκ των δεξιών του άδειο. Το "κατέλαβε" ένας σίγουρα μη δεξιός, ο αντιδήμαρχος Βασίλης Παπαδόπουλος. Ακραιφνής ΠΑΣΟΚος ο ίδιος, δεν είναι παράξενο που λειτουργεί με ώρα...ΠΑΣΟΚ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μας άφησε ο Γιώργος Βογιατζής

Μας άφησε στα 79 του χρόνια ο Γιώργος Βογιατζής. Ο Γιώργος του Zero, ο Γιώργος της παρέας. Υπήρξε ένας καλός άνθρωπος που