Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024

Είκοσι έξι μόνιμοι νοσηλευτές στο Νοσοκομείο Βέροιας!


 "Nέα ,δυναμική και δίχως προηγούμενο ενίσχυση του Νοσοκομείου μας με μόνιμο νοσηλευτικό προσωπικό. Στην προκήρυξη για την πρόσληψη 2.154 μόνιμων Νοσηλευτών όλων των κατηγοριών που υπογράφηκε σήμερα από την Ηγεσία του Υπουργείου Υγείας , το Νοσοκομείο Βέροιας προκηρύσσει την κάλυψη 26 θέσεων (17 ΤΕ και 9 ΔΕ) Νοσηλευτών! η αναφορά του διοικητή του Ηλία Πλιόγκα. Που είναι πάντα "μάχιμος" στην διοίκηση του Νοσοκομείου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...