Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024

Πάντοτε την...Κυριακή!


Θα περιμένουμε την Κυριακή 4η Φεβρουαρίου για να ζεσταθούμε, λιγάκι. Στη Νάουσα ο υδράργυρος θα "γράψει 16 βαθμούς κελσίου και την Δευτέρα 17. Πάντοτε την...Κυριακή, λοιπόν, γιατί έχουμε κάψει τα πάντα. Οι έχοντες φυσικά ξυλόσομπες, τζάκια και ξυλολέβητες και δεν βρίσκονται στα "πλούτη" του πετρελαίου θέρμανσης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές