Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024

Ευχές για υγεία και μια όμορφη χρονιά χωρίς πόνο και δάκρυα!

 


Την βασιλόπιτα του έκοψε ο σύλλογος καρκινοπαθών Ημαθίας, ο "Άγιος Παρθένιος". Συγκινητικές οι ευχές των μελών του, για υγεία και μια όμορφη χρονιά χωρίς πόνο και δάκρυα. Ενώνουμε και τις δικές μας ευχές, αλλά και τα συγχαρητήρια που επιτελεί ο σύλλογος στην συμβουλευτική και ψυχική υποστήριξη των μελών του. Άλλωστε ο καρκίνος δεν είναι ανίκητος και με τις νέες τεχνολογίες και φάρμακα σε λίγα χρόνια θα γίνει μια χρόνια νόσος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκ νέου πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας ο Ανδρέας Αιδίνης. Η σύνθεση του προεδρείου

  Εκ νέου εξελέγη πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας, στην συνεδρίαση του