Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2024

"Δημόσια" και...επί χρήμασι υγεία!

 


Ως μάννα εξ ουρανού χαρακτήρισε τη νέα μετάλλαξη της δημόσιας και δωρεάν υγείας, σε δημόσια και...επί χρήμασι. Έχεις χρήματα, έστω και λίγα; Θα χειρουργηθείς άμεσα, στα απογευματινά ιατρεία των Νοσοκομείων. Δεν έχεις; Θα περιμένεις την σειρά σου. Αν φυσικά δεν αποδημήσεις εις Κύριον. Το γκρέμισμα του ΕΣΥ, όπως το δημιούργησε ο Γιώργος Γεννηματάς, ξεκίνησε. Οπότε δεν θα μπορεί κάποιος μη έχων και κατέχων να ακούσει "η εγχείρηση πέτυχε, ο ασθενής απεβίωσε" Αλλιώς έχεις το 30% των τιμών των ιδιωτικών κλινικών; Σώθηκες!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...