Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023

Προσοχή στα κινητά την ώρα της οδήγησης!

 


Αυστηρούς ελέγχους ξεκίνησε η Τροχαία της Βέροιας, για την χρήση κινητού την ώρα της οδήγησης. Πολλές οι παραβάσεις που σημειώθηκαν σε όλους τους δρόμους της πόλης, αλλά και εκτός αυτής, οπότε οι έχοντες την παράνομη συνήθεια να ξημεροβραδιάζονται με το κινητό στο χέρι, ενώ οδηγούν, θα γνωρίζουν ότι πέραν του διοικητικού προστίμου, που αγγίζει τα 100 ευρώ, υπάρχει και αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων για 60 μέρες. Σε περίπτωση υποτροπής σε διάστημα έξι μηνών από την παράβαση αφαιρείται η άδεια οδήγησης για 120 μέρες, ενώ ο παραβάτης οδηγείται σε...εξετάσεις για να πάρει το δίπλωμα του εκ νέου! Οπότε χρησιμοποιήστε ασύρματα ακουστικά ή το bluetooth του ηχοσυνόλου σας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές