Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023

Νέα ένταξη έργου για το ΓΝ Βέροιας στο Ταμείο Ανάκαμψης!

 


Όπως μας πληροφορεί ο διοικητής του Νοσοκομείου Βέροιας, Ηλίας Πλιόγκας  παραδίδεται μέσα στην εβδομάδα στο Τεχνικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ για έγκριση δημοπράτησης και δεύτερο έργο ύψους 1,94 εκατ. Ευρώ.


Έτσι εκτός από την ανακατασκευή των παλαιών ΤΕΠ και των Τακτικών Ιατρείων που ήδη δημοπρατήθηκε, η διοίκηση του Νοσοκομείου προχώρα στην :


Α. Ανακατασκευή μπάνιων και χώρων υγιεινής του παλαιού κτιρίου.


Β. Αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης του παλαιού κτιρίου.


Γ. Ανακατασκευή και εξοπλισμό χώρων μαγειρείων και εστίασης


Δ. Μετεγκατάσταση Στεφανιογράφου σε νέο υπερσύγχρονο χώρο.


Συγχαρητήρια κι από εμάς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...