Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023

Πλήρης ανάπλαση στις υποδομές του Νοσοκομείου Βέροιας


 Το δεύτερο πρόγραμμα στο ταμείο ανάκαμψης για το Νοσοκομείο Βέροιας πέρασε η 3η ΥΠΕ με τον διοικητή του Παναγιώτη Μπογιατζίδη και ο διοικητής του Νοσοκομείου, Ηλίας Πλιόγκας. Οι βασικές υποδομές, όπως δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης, μαγειρεία, μπάνια και είδη υγιεινής θα αλλαγούν από την αρχή. Όπως μας δήλωσε, σε ερώτηση μας, ο κ.Πλιόγκας, ετοιμάζεται και τρίτη πρόταση για το ταμείο ανάκαμψης που θα αφορά την ξενοδοχειακή υποδομή του κτιρίου. Το ευχάριστο είναι ότι με την συνεργασία γίνονται...θαύματα! Και η επαφή Μπογιατζίδη-Πλιόγκα με την διοίκηση του υπουργείου υγείας είναι άψογη, επ΄ωφελεία των ασθενών του νοσοκομείου Βέροιας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Circle of Life" από το Body Control στο Θερινό Θέατρο Νάουσας

  Η μεγάλη μας στιγμή πλησιάζει!  Σας περιμένουμε στην παράσταση χορού "Circle