Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2023

Μήπως την αφήνουν για του χρόνου;


Αρχές Αυγούστου έγιναν οι εκδηλώσεις της ΜΙΕΖΑΣ με θέμα το ροδάκινο. Προσπερνώ το γεγονός ότι απαγορεύεται από το νόμο η

αφισοκόληση. Αλλά έχουν περάσει τρεις μήνες από την εκδήλωση. Επίσης στην πλατεία το ΚΚΕ και διάφοροι ταξικοί του "δορυφόροι" βάζουν οπότε θέλουν πανό στα δέντρα απέναντι από την Εθνική Τράπεζα και οι υπεύθυνοι της δημοτικής αρχής αδιαφορούν. Είπαμε τελείωσαν οι εκλογές, αλλά οι αντιδήμαρχοι λαμβάνουν την αντιμισθία τους μέχρι 31 Δεκεμβρίου. Κάποιος δε έχει να ...περάσει μια βόλτα από το δημαρχείο εδώ και μήνες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...