Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023

Τα πέντε λεπτά γίνονται 24 ώρες!

 


Οι φωτογραφίες μας χαρακτηριστικές από το, συνεχές, παράνομο παρκάρισμα στην είσοδο του υπογείου πάρκινγκ της Βέροιας. Τρεις ψευτοκώνοι στην έξοδο από Αγίου Δημητρίου

προς Μητροπόλεως, είναι "να χαμε, να λέγαμε". Η ουσία, πέραν από την συνεχή αστυνόμευση και την αφαίρεση των πινακίδων (στην φωτογραφία υπάρχει και αυτοκίνητο του δήμου), είναι να το τοποθετηθούν οι μεγαλύτεροι κώνοι σε όλο το μήκος του προαναφερόμενου σημείου. Αλλά το "για πέντε λεπτά" θα γίνονται 24 ώρες. Και να σκεφτεί κανείς ότι στον χώρο στάθμευσης τα 12 πρώτα λεπτά είναι δωρεάν. Αλλά να μην...κουραστούν οι παραβάτες!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...