Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2023

Η τοξικότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

 


Παλιά το "ξεκατίνιασμα" και το κουτσομπολιό γίνονταν σε επίπεδο γειτονιάς. Γάμοι...παραστρατήματα και λοιπά "ενδιαφέροντα" ήταν στην ατζέντα της καθημερινότητας. Τα χρόνια πέρασαν και η τοξικότητα του "ξεκατινιάσματος"  μεταφέρθηκε στα κοινωνικά δίκτυα και ειδικά στο facebook. Όπου ο καθένας και η  καθεμιά έχει την "γνώση" καθηγητή πανεπιστημίου, στον τομέα της τοξικότητας των συνανθρώπων τους. Το τι γράφεται στο διαδιακτυακό αυτό καφενείο για τις εκλογές της Βέροιας και της Νάουσας (στην Αλεξάνδρεια ο Παναγιώτης Γκυρίνης ήταν τυχερός και γλίτωσε νωρίς!) δεν λέγεται. Τόσο απύθμενο μίσος, που βγάζει την ψυχική και συναισθηματική ανισορροπία των "συγγραφέων".Γιατί τόση τοξικότητα, άραγε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές