Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023

Ο ένας εν ενεργεία, ο άλλος...απόστρατος!


 Στα εγκαίνια του νέου διοικητηρίου της Ημαθίας βρέθηκε ο πρόεδρος της Venus Αντώνης Μαρκοβίτης. Τον βρήκαμε να έχει στο πλευρό του τον παλιό πρόεδρο της ΔΕΥ Αλεξανδρείας, Γιώργο Τζίλα. Ο ένας εν ενεργεία, ο άλλος...απόστρατος, αλλά οι παλιές φιλίες δεν ξεχνιούνται. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές