Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

Δώστε αρμοδιότητες στις "νομαρχίες"

 


Στα όρια του κοινοτάρχη πριν από τον "Καποδίστρια" φτάνουν πια οι αρμοδιότητες ενός αντιπεριφερειάρχη. Οι εποχές των νομαρχιών, με το νομαρχιακό συμβούλιο, τους ισχυρούς προϋπολογισμούς και την αυτονομία διοίκησης έχουν περάσει στο παρελθόν. Το ίδιο και το διοικητικό σύστημα διοίκησης μιας περιφερειακής ενότητας, που απευθύνεται εξ ολοκλήρου στην Θεσσαλονίκη. Η κυβέρνηση αν θέλει να μην "στραγγαλιστεί" η επαρχία, οφείλει να αλλάξει πολλά και σημαντικά πράγματα στην διοικητική λειτουργία των περιφερειακών ενοτήτων. Δεν γίνεται να αποφασίζει η Θεσσαλονίκη, στην περίπτωση μας, ακόμη και για τον...μπουφέ μιας δεξίωσης που γίνεται στην Ημαθία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...