Δευτέρα 12 Ιουνίου 2023

Φεύγουν οι...οχυρώσεις από την Κυριώτισσα!


 Συντόμως θα αφαιρεθούν οι λαμαρίνες-φράκτες από τους αποκλεισμένους δρόμους της Κυριώτισσας, όπως τόνισε στο δημοτικό συμβούλιο ο αντιδήμαρχος τεχνικών, Αλέκος Τσαχουρίδης. Οι κατασκευές που θύμιζαν διχοτομημένη πόλη, προφανώς και έγιναν για την προστασία των κατοίκων, αλλά και των πολιτών. Στη θέση τους θα δημιουργηθεί ένα τούνελ, ώστε να είναι ασφαλής η διέλευση των πεζών. Βέβαια, λύση στα ιδιόκτητα διατηρητέα κτίρια μπορεί να υπάρξει μόνο με την επισκευή τους από τους κατόχους τους, αν έχουν την οικονομική δυνατότητα. Η προσφυγή στη δικαιοσύνη είναι η μια παράμετρος, που κατέθεσε ο αντιδήμαρχος. Η άλλη θα ήταν η εξεύρεση ενός προγράμματος αναστήλωσής τους. Μαζί και των δημοτικών ακινήτων, όπως του αρχοντικού της δωρεάς Καραναστάση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...