Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023

Φώτης Κουτσουπιάς: Μέσω email έναρξη και αποχώρηση!

 


Μέσω email που απεστάλη στα ΜΜΕ τον περασμένο Δεκέμβριο, είχαμε την υποψηφιότητα για τον δημαρχιακό θώκο της Βέροιας από τον Φώτη Κουτσουπιά. Αντίστοιχα, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ήρθε και η αποχώρηση του από την "κούρσα" της υποψηφιότητας του. Με μια ανακοίνωση όπου τονίζεται ότι θα στηρίξει τον υποψήφιο της ΝΔ. Οπότε αναμένουμε. Σίγουρα πρώτα τις βουλευτικές εκλογές και το πώς θα αναδιαταχθεί το πολιτικό σκηνικό στην χώρα και την Ημαθία! Πάντως ψηφοδέλτιο των 300 υποψηφίων δύσκολο φαίνεται να κάνει ένας αμιγώς κομματικές χώρος! Για την ιστορία η δήλωση του κ.Κουτσουπιά.



Με αίσθημα ευθύνης και συναίσθηση της πολιτικής κατάστασης, δηλώνω ότι αποσύρω την υποψηφιότητά μου για δήμαρχος στον Δήμο Βέροιας. Η διεκδίκηση του δημαρχιακού αξιώματος στον ιστορικό μας Δήμο, δεν ήταν για μένα μια πάλη συμφερόντων, αλλά ένας αγώνας αρχών. Στο κάλεσμα μου, για μία καλύτερη Βέροια, ανταποκρίθηκαν αρκετοί συμπολίτες. Όλους αυτούς τους ευχαριστώ από καρδιάς. Ωστόσο ο τόπος μας έχει αυτήν την ώρα ανάγκη από σύμπνοια και ομόνοια και εγώ προσωπικά δεν θέλω να διχάσω αλλά να ενώσω. Δηλώνω επίσης ότι θα στηρίξω την προσπάθεια επανεκλογής της Νέας Δημοκρατίας όπως και τον υποψήφιο δήμαρχο της παράταξής μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...