Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2023

Καλά νέα για το Νοσοκομείο Βέροιας

 


Στην Αθήνα βρέθηκε τις περασμένες μέρες ο διοικητής του Νοσοκομείου Βέροιας, Ηλίας Πλιόγκας. Τα νέα που αποκόμισε ο διοικητής θετικά. Τόσο για το εγκεκριμένο Κέντρο Ψυχικής Υγείας του Νοσοκομείου, στη

συνάντηση που είχε με την υφυπουργό υγείας Ζωή Ράπτη, όσο και για τελική φάση παράδοσης της μελέτης και δημοπράτησης του έργου Ενεργειακής Αναβάθμισης του παλαιού κτιρίου του Νοσοκομείου, ύψους 5,5 εκ. ευρώ στη συνάντηση του με τον διευθύνοντα των "Κτιριακών Υποδομών" του υπουργείου υγείας."Προχωράμε" το σχόλιο του διοικητή. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...