Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023

"Παθολογικά" πιστός στο ΕΣΥ!

 


Την βασιλόπιτα της παθολογικής κλινικής του Νοσοκομείου Βέροιας έκοψε ο συντονιστής διευθυντής της, Χρήστος Κούτρας. Ο γιατρός που είναι "παθολογικά" πιστός στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, το οποίο υπηρετεί για δεκαετίες. Βοηθώντας τους ασθενείς του και έχοντας αποκτήσει έναν ισχνότατο ταμιευτικό λογαριασμό, όπως μας είχε και ο ίδιος δηλώσει σε συνέντευξη του στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ. Καλή χρονιά, χωρίς πανδημίες, στον διευθυντή και όλο το προσωπικό της κλινικής, αλλά και του Νοσοκομείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές