Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2023

Ευχαριστίες προς το Επιμελητήριο, έρχεται όμως το Διοικητήριο!

 


Τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Ημαθίας, Γιώργο Μπίκα, ευχαρίστησε ο περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας στην παρουσίαση των δράσεων του ΕΣΠΑ στην Κεντρική Μακεδονία.

"Σας ευχαριστούμε πολύ, αλλά δεν θα χρησιμοποιήσουμε την αίθουσα για πολλές φορές ακόμη. Η Ημαθία σύντομα θα έχει ένα υπερσύγχρονο νέο διοικητήριο, με τις εργασίες κατασκευής του να ξεκινούν το επόμενο δίμηνο" είπε ο περιφερειάρχης. Λογικά πριν τις εκλογές. Τις βουλευτικές εννοούμε, για να πιάσει "μυστρί" ο πρωθυπουργός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...