Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2023

Μίλησαν για την στοματική υγιεινή στον παιδικό σταθμό Ζερβοχωρίου

 


Την Τρίτη  14 Φεβρουαρίου  2023 ο Παιδικός Σταθμος Α. Ζερβοχωρίου  στα πλαίσια  των  ενημερωτικών εκδηλώσεων  που έχει

προγραμματίσει με  σκοπό την ενημέρωση γονέων και νηπίων, διοργάνωσε ενημερωτική ομιλία με θέμα     " Στοματική  υγιεινή στην Προσχολική ηλικία ". Την πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία έκανε  ο Χειρουργός Οδοντίατρος κ. Αναστάσιος Καλώτας ο οποίος ενημέρωσε τους γονείς  άλλα και τα ίδια τα νήπια για τη σημασία της καθημερινής και σωστής υγιεινής των δοντιών, το σωστό πλύσιμο τους και τη σχέση ανάμεσα στην υγιεινή διατροφή και των γερών  δοντιών. Ο Παιδικός Σταθμός Α.Ζερβοχωρίου   ευχαριστεί τον κύριο Καλώτα για την γλαφυρή αλλά και κατανοητή ενημέρωση που έκανε  αφιλοκερδώς στα νήπια και τους γονείς τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...