Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023

"Α μπε-μπα-μπλομ.Με ποιον θα πάει η Ανταρτών;"

 

Πάντα δημιουργική η ομάδα Ανταρτών. Φέτος το θέμα της σάτιρας της είναι εξαιρετικά επίκαιρο. "Α μπε-μπα-μπλομ. Με ποιον θα πάει η Ανταρτών;" λοιπόν. Έχοντας υποψηφίους με Καρανικόλα και Μαρκοβίτη, είναι βέβαιο ότι θα απολαύσουμε τα στιχάκια και το σόου που θα στήσουν, στους γνωστούς καρναβαλικούς της ρυθμούς, το μεσημέρι του Σαββάτου 25ης Φεβρουαρίου, στην "Δημητρίου Βλάχου", μπροστά από το κατάστημα της Γεωργίας. Λόγω συζύγου, ο Μάκης έχει ένα, ισχνό, πλεονέκτημα. θα λέγαμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...