Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

Και διηγώντας τα να κλαις!

 


Η φωτογραφία είναι από το...2009, τον Σεπτέμβριο, λίγο διάστημα πριν την προκήρυξη εκλογών από τον Κώστα Καραμανλή και την διαδοχή του στην πρωθυπουργία από τον, ολίγιστο, Γιώργο Παπανδρέου. Τότε, στον κόμβο των Μονοσπίτων, του υπό κατασκευή μεσαίου τμήματος του "γεφυριού της Άρτας" που ονομάζεται "κάθετος άξονας" της Εγνατίας, είχαν συγκεντρωθεί οι δήμαρχοι της περιοχής, αλλά και ο νομάρχης, σε εκδήλωση διαμαρτυρίας ενάντια στην "άλλη Εγνατία", όπου χαρακτηριστικά αναφέρει το πανό. Με υπουργό τον Γιώργο Σουφλιά. Η κατάσταση είναι τραγέλαφος, την στιγμή μάλιστα που η κυβέρνηση επιλέγει ως κύριο στόχο της τον άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα. Εδώ; Μόνο θα συζητάμε, χωρίς να διαμαρτυρηθούμε, άπαντες και άπασες, δυναμικά στους κυβερνώντες;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...