Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2023

Έμειναν με την...όρεξη στη Νάουσα!

 


Με την...όρεξη έμειναν στη Νάουσα, όπου ο οικείος δήμος ετοιμάστηκε για "σφοδρές" χιονοπτώσεις που έδιναν οι μετεωρολόγοι. Τα

συνεργεία ήταν έτοιμα, το αλάτι μοιράστηκε στις γειτονιές, αλλά τελικά το χιόνι δεν ήρθε, παρά μόνο στα ορεινά. Βέβαια μια χιονόπτωση έχει και τα κακά της, οπότε ουδέν κακόν, αμιγές καλού! Και αντιστρόφως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευρωπαϊκό έργο HUP Hackathon: Η EduQuest στη Σλοβενία για τη Νάουσα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στη Σλοβενία η πρώτη διεθνής συνάντηση του Ευρωπαϊκού έργου HUP Hackathon, στο οποίο συμμετέχει η EduQuest από τη Ν...