Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023

Η βασιλόπιτα του 1ου Λυκείου Νάουσας

 


Ημέρα μνήμης και τιμής η ημέρα των Τριών Ιεραρχών, προστατών των γραμμάτων και της παιδείας και το 1ο λύκειο Ναούσης έκοψε την άγιοβασιλόπιτα του. Ο σύλλογος γονέων και

κηδεμόνων προσέφερε βασιλόπιττες για όλα τα παιδιά και οι τυχεροί ανά τάξη έλαβαν από ένα αναμνηστικό δώρο.

Ο πρόεδρος του συλλόγου π. Νικόλαος Παπαθεοδώρου ευχήθηκε χρόνια πολλά σε όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές με την ευχή οι Άγιοι τρεις Ιεράρχες να είναι φύλακες, προστάτες και οδοδείκτες στον καθένα ξεχωριστά. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...