Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2022

Ευχαριστήριο από το συσσίτιο Νάουσας για την δωρεά απινιδωτή

 


Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Παντελεήμων και η Διαχειριστική Επιτροπή του Συσσιτίου,        ευχαριστούν θερμά την κ. Δήμητρα Ταμπάκη ιδιοκτήτρια του Καφέ «ΑΛΛΟΤΙΝΟ» Νάουσας για τη δωρεά ενός απινιδωτή για τις ανάγκες της πόλεως Ναούσης.  Ευχόμαστε ο Θεός να χαρίζει σε εκείνη και στην Οικογένεια της, Υγεία και Δύναμη και κάθε Προκοπή και Ευλογία. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O διευθυντής της "δευτεροβάθμιας" , Σάκης Αλατζόγλου, για την έκδοση των αποτελεσμάτων των "πανελλαδικών"

  Αγαπητοί μαθητές και αγαπητές μαθήτριες, Σήμερα, ημέρα έκδοσης των αποτελεσμάτων, θα λάβετε στο κινητό σας ένα από αυτά που θεωρούνται «ση...