Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022

Κίνηση σε καφέ, πεζοδρόμια και...ΑΤΜ

 


Γεμάτα από κόσμο τα πεζοδρόμια της Βενιζέλου και της Μητροπόλεως, το πρωί της Δευτέρας. Αντίστοιχη κίνηση και στα..." τραπεζάκια έξω" των καφέ, βοηθούντος του ήλιου και της θερμοκρασίας. Ουρές και στα ΑΤΜ της Βέροιας με πολίτες όλων των ηλικιών να αναζητούν μετρητά μετά το εορταστικό τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου. Στα εμπορικά δεν είδαμε αντίστοιχη κίνηση. Ας ελπίσουμε ότι ο Νοέμβρης θα είναι πιο..φθινοπωρινός. Όχι ως προς τα κέρδη,  αλλά προς την πώληση, για το λιανικό εμπόριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από τον Σεπτέμβριο η λειτουργία του καλλιτεχνικού σχολείου Νάουσας

  Μια ακόμη μεγάλη επιτυχία για τον Δήμο μας συνιστά η δημοσίευση σε ΦΕΚ της απόφασης ίδρυσης του Καλλιτεχνικού Σχολείου Νάουσας. Το Καλλιτε...