Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022

Ως πότε η ανοχή στην κυκλοφοριακή αναρχία της Νάουσας;


Η φωτογραφία με τα τρία φορτηγά που ξεφορτώνουν την πραμάτεια τους χαλαρά στην Ζαφειράκη, στο ύψος της πλατείας του  Αγίου Μηνά της Νάουσας, κλείνοντας τον δρόμο στο αστικό, αποδεικνύει, για μια ακόμη φορά ότι η πόλη βιώνει μια άπιστευτη κυκλοφοριακή αναρχία. Η οποία παραμένει ανενόχλητη και ατιμώρητη. Την ίδια στιγμή στην πάνω πλευρά της πλατείας Καρατάσου τα διπλοπαρκαρισμένα πάνε...σύννεφο! Θα αντιδράσει ο Δήμος και η Τροχαία; Ως πότε αυτή η ανοχή. Κρίμα και οι εβδομάδα αστικής κινητικότητας με τις ποδηλατάδες. Που και αυτή φέτος δεν πραγματοποιήθηκε!

1 σχόλιο:

Θέση Εργασίας στο Τμήμα Marketing του Κέντρου Εκπαίδευσης «Ναουμίδου»

Το Κέντρο Εκπαίδευσης «Ναουμ ίδου» αναζητά συνεργάτη για την στελέχωση του τμήματος Marketing του Κέντρου.   Οι αρμοδιότητες του συνεργάτη...