Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022

Το (ιατρικό) ΠΑΣΟΚ είναι εδώ...

 


Από τους πρωτεργάτες του ΕΣΥ ο Χρήστος Κούτρας και ο Τηλέμαχος Χατζηαθανασίου. Και από τα βασικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ στον τομέα υγείας. Σήμερα Πέμπτη, 27η Οκτωβρίου 7 το απόγευμα, στην "Ελιά" θα μιλήσουν για το εθνικό σύστημα υγείας, που δημιούργησε ο Γιώργος Γεννηματάς, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων μνήμης του ΠΑΣΟΚ για τον ένα χρόνο από την απώλεια της Φώφης Γεννηματά. Το (ιατρικό) ΠΑΣΟΚ είναι εδώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...