Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022

Μισό δις. ευρώ στους δήμους για έργα τεχνολογίας

 


Στο μισό δις ευρώ για έργα τεχνολογίας, που θα δοθεί μέσω της νέας προγραμματικής περιόδου (ΕΣΠΑ 2021-27) η αναφορά του προέδρου της ΚΕΔΕ, Δημήτρη Παπαστεργίου, στο 1ο αναπτυξιακό συνέδριο της Νάουσας. "Η τεχνολογία πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως μέσο καλυτέρευσης των συνθηκών διαβίωσης των πολιτών μας. Να δώσουμε πραγματικές λύσεις για σύγχρονες και ανθρώπινες πόλεις" είπε ο, ιδιαίτερα δραστήριος, δήμαρχος Τρικκαίων. Στο ίδιο μήκος κύματος και η συνέντευξη που παραχώρησε στο Ράδιο Αιχμή 102,8 και στο imerisia-ver.gr, στην εκπομπή "Λόγια Σταράτα" του Αλέκου Χατζηκώστα, ο επί της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης αντιδήμαρχος Βέροιας, Καλλίστρατος Γρηγοριάδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...