Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

Δεν μας τιμά!

 


Δεν μας τιμά η καθημερινότητα της πλατείας Αγίου Αντωνίου, η οποία έχει μετατραπεί σε ένα τεράστιο πάρκινγκ οχημάτων, χωρίς καν να δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης, ακόμη και στα...πεζοδρόμια! Πασαλάκια "εξαφανίστηκαν" (γιατί άραγε;) και οι πεζοί πρέπει να κάνουν σλάλομ και να κατέβουν στο οδόστρωμα για να περάσουν από το σημείο, Πρέπει να αποφασίσει άμεσα η δημοτική αρχή, ώστε να μπούνε δικλείδες ασφαλείας στον χώρο, που δεν μπορεί να κλείνει από αυτοκίνητα. Της..."γειτονιάς" η μη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...