Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2022

Αντί να βοηθάνε τους "κυνηγούν"!


 Σημαντική η καταγγελία του πρώην προέδρου των "Παιδιών της Άνοιξης", Νίκου Εμμανουήλ, για την δομή της Αλεξάνδρειας, στην οποία φιλοξενούνται τα πρωινά 48 με 50 παιδιά με ειδικές ανάγκες. "Το κέντρο μας έχει υπερφορτωθεί. Οι δημόσιες υπηρεσίες που τόσο "νοιάζονται" για μας,  μας κυνηγούν αν περάσουμε τα 50 άτομα" είπε ο κ. Εμμανουήλ. Τουλάχιστον αν δεν βοηθάει η πολιτεία, ας μην καταστρέφει μια τόσο δημιουργική προσπάθεια απασχόλησης Α.μ.Ε.Α, την οποία χρηματοδότησε το ίδρυμα "Νιάρχος" και εγκαινιάστηκε μόλις λίγα χρόνια πριν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...