Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2022

Και μη χειρότερα!


 Το σχόλιο είναι βέβαια ανάξιο σχολιασμού, αλλά αναδεικνύει το μίσος που υπάρχει για τον χριστιανισμό και ειδικά για την Ορθοδοξία. Ποσώς θα με ενδιέφερε η "δημοκρατική" άποψη του καθενός. Αλλά το να δημοσιεύεται σε "τοίχο" πολιτικου στελέχους της περιοχής μας, πάει πολύ. Στην δημοκρατία ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ότι θέλει. Ας το προσέξει λοιπόν το στέλεχος. Στο φινάλε ο ίδιος δεν πήγαινε  σε...εκκλησιές; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...