Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2022

Καναπές μετά..."ψυγείου"

 


Τι κι αν πρέπει για ογκώδη αντικείμενα οι πολίτες να ειδοποιούν την υπηρεσία καθαριότητας Βέροιας. Μπορεί να είμαστε "κριτές" του Facebook αλλά μόνο για τους άλλους! Εμείς με άνεση βγάζουμε καναπέδες που δεν μας χρειάζονται πια στον δρόμο. Στην φωτογραφία μας ο...καναπές και το χαρτοκιβώτιο του νέου ψυγείου, προφανώς. Μήπως πρέπει να συμφωνήσουν όλοι στο δημοτικό συμβούλιο ότι επιβάλλεται να μπαίνουν πρόστιμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...