Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2022

Ενεργειακό "φέσι" σε βαθμό κακουργήματος!


 Μήνυση για υπεξαίρεση   σε βαθμό κακουργήματος κατά της "παρόχου" ενέργειας Volton κατέθεσε ο Δήμος Βέροιας, όπως τόνισε στο δημοτικό συμβούλιο, ο δήμαρχος Κώστας Βοργιαζίδης. Η μήνυση αφορά την μη καταβολή ποσού 150.000 ευρώ από δημοτικά τέλη που εισέπραξε η εταιρεία, αλλά ουδέποτε απόδωσε  στον δήμο. Ενεργειακό " φέσι" σε βαθμό κακουργήματος λοιπόν, παρά τα σχετικά εξώδικα που εστάλησαν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεισμός 7.5 Ρίχτερ ισοπέδωσε το Καράκας της Βενεζουέλας. Φόβος για χιλιάδες νεκρούς

  Με έναν προορισμό 7.2 Ρίχτερ σε μικρό εστιακό βάθος των 10 χιλιομέτρων και λίγα λεπτά