Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

Για υγειονομικό έγκλημα κάνει λόγο ο Πέτρος Τσαπαρόπουλος!


 "Υγειονομικό έγκλημα! Σύμφωνα με τη νέα μελέτη Λύτρα.Το 97,7% των ασθενών που διασωληνώθηκε εκτός ΜΕΘ πέθανε. Το 72,7% των ασθενών που διασωληνώθηκε σε ΜΕΘ πέθανε.Τ ο 74,7% των ασθενών που διασωληνώθηκε γενικά πέθανε (10.466 από 14.011). Η θνητότητα στην επαρχία είναι +64% σε σχέση με την Αθήνα (+36% στην προηγούμενη μελέτη).Σημειώθηκε επιδείνωση της θνητότητας κατά 21% την περίοδο 1/9/2021 έως 4/4/2022 σε σχέση με αρχή πανδημίας έως Μάιο 2021" Η τοποθέτηση του επικεφαλής του τομέα υγείας του ΣΥΡΙΖΑ, γιατρού Πέτρου Τσαπαρόπουλου αναδεικνύει ένα μεγάλο πρόβλημα που αφορά το Εθνικό Σύστημα Υγείας. Το ερώτημα γιατί η θνητότητα στις επαρχιακές ΜΕΘ είναι κατά 64% μεγαλύτερη, σε σχέση με αυτές των Αθηνών, μπορεί να απαντηθεί μόνο με το "Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...